fredag 28 november 2008

Nerf. Gnarl.

Utsikt från mitt fönster i solberga någongång när solen va uppe i torsdags.

Vem faaan dräpte Lafayette?
Den suuger!
Annars vampyros:
Twilight var horror på riktigt. Man ville gå, springa, spy. Tantsnusk för kidsen.
Så köper vi alla myten om den överjordiska grabben på vit polle och har osannolika förväntningar på relativt tråkig pargemenskap. Hej tjacka romantik billigt billigt!

Desme abdul te deborah!
Veckan då jag inte hade några vänner. Inget pitter patter av små kompisfossingar. Coop helt tömt på människor.
Men jag föredrar varg framför otrevlig gubbe any day.
Om inte Kevin vinner ska jag äta upp mina kompis fötter förresten. Hört på radion tre ggr i timmen denna vecka: Om jag var en pooojk: I´ll get thee to a nunnery.
Tåget låter som chewbacca. Jag ser ut som satan.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.