onsdag 5 november 2008

Dear du

Kära du.
Idag drack jag elementvatten.
Hade en sån där nyckel och fipplade runt – som vanligt med käften öppen. Det var svart vatten asså. Cancer AIDS vatten.

Inatt låg jag begravd i ett hörn med halva täcket OCH kudden i käften, tror att jag nog slutade andas för en diffus drömmig tant sa till mig: NÄE nu får det räcka och drog ut tyget ur halsen. Jag höll på att kväva mig i sömnen dåra. Det är inte alltid lätt att tänka positivt.
Natten innan drömde jag att jag kvaddade en annan bils sidospegel och gjorde det nästan senare den dagen? Orakel spektakel liksom.

När folk plötsligt håller käften i ett samtal tänker de på bajsporr.
Mjo
Kära du:
Jag ska koka BORTSJ till dig! Sedan TÈ och slutligen PAAALLT! Jag tycker så oerhört mycket om er, håper at dere blir.
Alla vill bli sedda som faaan annars blir det horror i Finland with a rubber mask. Lordi liksom. Kniven i ryggen och en hit – inget mer. En jävla hit asså... Du fadar ut nu.

Bra raggreplik:
I like to move it move it.
You like to move it move it?
?
(drar dig i håret)
Så u lajk it ruff ruff ey?
Öh nej inget särskilt
Vargen knullar
They call me doctor love
Lycka till med pensionatet
Oskar

Varför snackar vi inte mer om Aids?
AIDS
AIDS
AAIIIIDSSSS
Aids
aIdS
AIDS
AIDS
AIDS

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.