tisdag 15 juli 2008

Be bop a lula::.


aka
where wolf?
There wolf!

En vanlig dag, jag konstaterar att:
Det här kanske är den värsta dagen i mitt liv. Vem vet? ingen aning. Hur vet man sånt?
Jag misstänker att det är det. Den värsta jävla dagen. Tror det alltså. Ingen särsild anledning heller. Det är bara den värsta dagen ever. Ingenting kan bli värre än idag. Om igår var idag så hade det varit den jävligaste skitdagen också. Svindlande tanke.
En riktigt jävlig dag ibland dagar. Det har varit en riktig jävla skitdag idag alltså. Hemsk dag idag hörru. En riktig jävla fittofferdag.
Det har inte hänt någonting, inte ett skit - det är förjävligt. Misstänker det.
Skjut mig, jag har haft en dålig dag.
Wilson? Wiilsoon?
Kära du: Idag var riktigt fittigt, en riktig jävla fittdag, laktalvidrig. jag flöt runt på nån jävla flotte med en massa fedex, det var varmt, jag hade skägg, min bästa vän var en fotboll, jag skulle flytta till telefönplan. Det var sommar och folk hade baddräkt, det var obehagligt. Alla var busy med att göra ingenting.






annars

Sommarens höjdpunkter
ACTIONSCEN 1:
Ok that´s it I am going to Nam
whoop
whoop
blam blam
Jag sitter på dagarna o grillar marshmallows och på natten drömmer jag om brandssäkerhet.

ACTIONSCEN 2:
Rihanna, please stop the music!
You and me – outside
Du ligger jävligt risigt till
Min kompis är lite ”knäpp”
whoop
whoop
blam blam
Ding dang of a ho"e" down
Välkommen tillbaks på nya äventyr
Lady be gucci
Det där är inte säd på min kjol

HJÄLTENS MONOLOG:
Let me declare
Låt mig deklarera
Osv
Det är för lätt att hacka på dem som är lätta att hackas på jag ska sluta hacka på dem.
Jag är identitetsförvirrad, man kan se det på mitt Internetanvändande. Försöker att stanna kvar på fejsboken så att jag kan göra reklam för mig själv men jag pallar inte alla: "åh gud vad mitt liv är roligt allihopa! nu ska jag ut o festa med alla mina 760 bästisar idag IGEN!? Hur blev jag så poppis haha, åh asså livet är så kul dere! Här är en bild på mig o alla mina bästisar heh asså vi super värre än Amy Winehouse, jag ska in på torken snart haha fyfan vad ballt. Snart är jag hemlös också och jag har tappat alla gaddar, coolio! Hej bästisar life is bäst."

Det är exakt som högstadiet. Verkar som att folk älskade högstadiet?
... Så går det runt
ett enrisesnår?
Den er grei
Fast inte jag alltså
jag är ett skitdåligt exempel
Men ska snart köra bil/moppe/cykel till Transylvanien och då ska ni få se era djävlar.
I shall rise!

alla ba
”åh gud haha så på pricken min generation… hehe så tänker ju jag också hoho”

Köpte förresten läkerol strawberry & mint. Hur fan gick det till?
Dude:
Jordgubbe med mint?
Mintlakrits?
Lakritscitron?
köttbulle doppad i mint?
Saltlakritschoklad?
Flytande kärna är nasty grejer
Läkerol fresh drops salmiak *ryser*

Follow the leader:
Läs HJÄLP
kan vara lite: ”åh haha gu va jag håller me, så perfekt på pricken min generation oh haha me internet o fäjsbook o hej å hå”
Men mycket är bra och de tar in nya kreativa losers hela tiden.

ALLSÅNG PÅ SKAMSEN:
Åh kläm i nu da!
Me! Huh!
What am I good for?
Absolutely nothing
Say it again I say
MEE! HUUH!
What am I good for...

Absolutely nutting...

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.