onsdag 25 juni 2008

solen står på ollberget

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.
Det var i ett grottsystem, jag hängde med ett spansk fotbollslag, vi skulle köpa hus.
Jag glömde Nancy på bussen, det var en mordutredning.
En äldre man med vitt hår var huvudmisstänkt, han hade en walking closet och där hängde en massa vita långa klänningar. Jag skymtade text på en av dem, ergo han var skyldig!? Men ingen annan såg något, så kom jag på att man kunde skaka klänningen och då såg man texten. Det stod: Shakespearian women makes your life less lonely.
En ung kille drog med mig till ett superhemligt klaustro rum, jag kom knappt in, jag var särskilt utvald - han såg bra ut, han kunde svensk grammatik.
Jag tog fram motorsågen…

Mmm
Nu när jag sitter här
Och du är arbetslös
gnol gnol
Så skriver jag en sonett till dig
- Du är dömd till att koka äckligt kaffe din kackerlacka!
you are orange
och tack för smörgåsarna Nance, men det måste finnas något jag kan göra.
Säger man manipulativ eller manipulativ?
ADD?
OCD?

Vi cyklar runt i världen Na n ana n ana n ana..
Arlanda:
Varje gång jag kommer dit känns det som att någon just har dött
och någon har väl det också
Kjempe-patos
Tjejer får inte klia sig - det är fult
Jag blir alltid placerad längst bak i flygplanet dvs. jag är utbytbar
Jag bor granne med howlin Pelle
Flyget är trasigt
Sen åker jag över, under unt på molnen och tänker på frasen ”himlen är inget tak” - Vaddå? Jag förstår inte, det finns ingen logik i det, JAG TYAR ICKE LÄNGRE.
Inte som Pixies poeterna:
if man is five
if man is five
if man is five
Then the devil is six
Then the devil is six
Then the devil is six
Then the devil is six
And if the devil is six
Then God is seven
Then God is seven
Then God is seven
This monkey´s gone to heaven

Som stureplan bla bla helt tomt. Inga själar bara pölar. Mina läppar blir gråa när jag går där, som att själen sugs ut – som – som en – pucko ba: schlllllcllhlll
"eh ursäkta mig, could you please remove your dick from my ass please, ska bara försöka smita in på hedengrens och bli behandlad som en efterbliven"

Lets do the cabaret old bum
Come do the cabaret
(old bum)
Förtroendeinvalid
(old bum bum)
Staus quo verdis
Känns som att folk får lust att ta hand om mig, som att jag är nån slags efterbliven
Bada boom!
Se på lille Lennart
arapaparara
Se på lille Lennart
Hepp hepp
Que que quere noa jekel jekel
Otur eskalerar i en sjuhelvetes fart
Jag raderade mig från allt på nätet, höll på att kasta bloggen också men då blir det ju som att jag inte finns och det hade känts som death

En sycklinggryta tack
Och taffe
ägg och attjovis
vad sa du?
Jo, offren eskalerar i en sjuhelvetes fart
men
nybryggt Copper hkaffe och hnygräddat hwienerbröd på lyktan i kalix = she´s got the look
kalix
Hjälmfrisyrer i Ogretown med foppa i regnet, vi boffar foppa med bröd – dödens bröd
Dödens död
Man ser folk rullas in i rullstol
Endast rullstol kommer tillbaka (är vaken)
Isak, det är vatten
Ja det är ett dörrhandtag
Har du inga polare - köp
sex
Man måste kraftigt markera att man inte uppskattar den andra
och spela golf
i korsett och stay-ups med ögonbindel
så man slipper se folk
men det är en okej hobby
det är mye mer moro än toffifee
Om man är helt avstängd: --------------------- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Så kan allt vara en kul hobby.
Religion kanske inte är så dumt egentligen, fast då får man väl inte knulla eller skratta eller hur var det nu? Fast det gör ju ingen ändå så det kan ju inte vara så stor skillnad.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.