lördag 21 juni 2008

Kärlekens matematik

Me and my fucked up friends
Jag och mina ”upp” knullade vänner:

Och vi har:
Perfekt grillkväll varje kväll farsan
Vi drar ”hem” till "gården" på "midsommar". Alla ska sitta på parkbänk, dricka t-röd och lukta dill.

Dagens överlevnadstips:
Effektiv wc-duck active gel
Det finns faktiskt människor i din omedelbara närhet som när ni umgås önskar att dom var någon annanstans. Det hänger en ständig ”asså jag skulle kunna göra något roligare än att hänga här med dig men nu gör jag ju det tyvärr” aura i luften.
Upprepar som ett mantra: ehm jag ska snart gå, jag ska ut med några vänner så jag går snart … har du chips? Ska vi hyra film? Kan jag sova över? Men jag ska gå snart asså… Dör snart också.
Jora

Jag har inte så många människor runt mig, det är lungan. Jag är sällan missnöjd, ofta nedstämd eller kritisk men det är skillnad. Mina dagar är ofta galet eller rätt bra, varannan kanske. Jag diggar det, det finns Batman, sex och radio – jag är rätt glad.
Jag har lärt mig så pass mycket klokpoäng att uppskatta de små sakerna, små saker är fina. När man mashar ihop dom blir livet skitstort som en disneysnöboll - det är coolt. Jag predikar som Jesus.
Jag är nog en fet loser.

Nu följer skröna:
Svensk midsommar: kill dill!
Morsan och jag firade midsommar, hon har en lägenhet i ett lummigt och grönt område vid vatten. Jag är där rätt ofta ty det trivs jag med i perioder. Vi bjöd grannar som var mol alena liksom vi. Nancy var het på gröten och potatisen var svinvarm. Folk joinade – folk i hus i Stockholm är rätt ensamma, vi kom på att vi kunde ha bjudit minst fem fler. Folk sitter hemma och glor i sin ensamhet, så många så många. folk folk folk
Skröna i skröna:
"Jag vet en man som går hem till en annan man varje morgon. De dricker kaffe och läser tidning, pratar inget.
Sedan går han hem till sitt. Bra grej"
Midsommar då: Vi drack nubbe och sill i solen, folk som åkte förbi med båtar såg svensk arisk midsommar. Vi pratade om ensamhet och drack sprit.
Autism, Zombie, Asperger och hallojs alla vill ha en pojkvän.
Love:
Från människa till människa
Man vill spela lite allan och gör dumma grejer – sårar annan människa
Sårad människa blir autistisk människa
Alla blir sårade
Således lever vi i en autistisk värld
mja eller nåt

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.