tisdag 3 juni 2008

Fittluder

Du milde tid
Du store tid
Du tid...
Vad säger hunden? Voff vaff
Vad säger huden? Kli scratch
Min ande säger: buuuuhh!!! Hej du lyssnar för mycket på Daft Punk och dagdrömmer – gå ut i solen och lev!
Men Gud jag orkar inte leva och se alla glada kladd kladd barnpar samtidigt, jag har gjort det ett par dagar nu fan farsan – världen klarar sig jättefint utan mig.
Sommarfascisten ba:
Ah okej blunda nu, det gör bara ont en liten stund, ska bara TA BORT din livslust och kasta den åt helvete…
Välkommen tillbaka på nya äventyr (fittluder)

Jag drömde att någon hade spytt ner en hel gympasal med något grönt och på något sätt hade jag orsakat detta och blev tvungen att döda, skulle åka tunnelbana men hade ingen biljett, bara 300 kvitton och skräp så han i kuren som var Obama gav mig ett par hundralappar och godis som jag försökte fotografera, tappade kameran, välte, världen stannade, allt blev svart.

Kloka vita strumpan säger:
Var försiktigt med vilka människor du ber om att piska dig och ta dig med en strap-on. Du vet aldrig hur onda de människorna kan vara.
På blinddate med en masochist:
Ptsssj ptsssj
Sadolexikon
Motsats till sado: Sado nej
Artigt: Sado nej tack

Har varit social ett par dagar, det var jobbigt det gör jag inte om.


Svensk teater ba: Ah träsmak i mitt hjäääärta, sitt still o håll käft jag ska bara TA BORT din livslust här och nu (snipp) medan jag uttrycker starka känslor UHGABUGGA!!! och reciterar död text… Uh gobbedigobb barndom ångest offerkvinnan barndom skuldbeläggning fittluderofferkvinna uuh åh vi ba typ haaatar melodifestivalen det är sååå normaalt och här i kultursverige har vi asroligt med vildvuxet kultuhår, flexade bröstmuskler och texter om skit o helvete. DET ÄR ROLIGT OCH INTE NORMALT. Vi är punk, vi är rebeller, vi är med i DN kultur och går på scenskolan och dricker öl tills vi blir röda om näsan varje fredag.

Med sadistiskt tonfall:
Det normala är ju fan att gå runt och klaga och skära sig i armarna, undra varför ingen ringer/blir kär i en osv medan tiden går och går. Att jämföra sig med andra och ständigt känna sig värdelös och ful/störd/fet, att vilja jobba med kultur men hamna i vården, hamna i vården och inte få cash, det normala är att tycka att allt är ett helvete OAVSETT om man lyssnar på jävla Ted Gärdestad eller Rancid, har sju barn i förorten eller runkar framför en spegel i Sofo.

Punken är död (o pucko) - den har slutat tänka, slutat tänka har man när man börjar gnälla på populärkulturen och hylla distanslöst depp och går på psykologsamtal för att söka svar om livets mening.
B O U R G E O I S I E ! ! !
Man kan vara smart och glad och lyssna på Eurovision fan.
SLUTA KLAGA PÅ EUROVISION NU JÄVLA 70-TALS DISTANSLÖSA KULTURROBOTAR!
Det är inte normalt, haha.

*suck Ja neh vafan ska man med livsgnista? 1500 svenskar tar ju livet av sig varje år, måste ju hålla upp statistiken…
Fittluder!
Folk ba: slipa självmordskniven – nu ska vi på teater gumman – glöm inte att ringa morsan och säg att allt är hennes fel, har du gjort det nu älskling? Åh jag ser verkligen fram emot tre timmar med klaustrofobisk ångest istället för att shaka loss till ”djingis khan” Vad har dom fått för recensioner? Är det bra?
- jo jag är otrogen förresten, jag är lite sådär galet opålitlig, coolt va?
Uh det finns kulturfascister mamma, ja det gör det. Under sängen, i garderoben – dom finns på riktigt. De har ingen humor lumor.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.