torsdag 1 maj 2008

1 maj

Ligga i feberyra och spela mario i kommunist Kina som spelar pingis fast slår till hunden hela tiden med fjärrkontrollen...
uhu uh upp till kamp
komma i baddräktsform mummel mummel
så man kan vara ful på stranden
Ich bin guds gåva till kvinnan
wrapped in plastic och fish in the perculator

Drömde att det var krig men det var inte så farligt, så vaknade jag och fick panik.
Man kan liksom inte peka på ett terminalboende och säga: där har jag bott förresten.
A det är ju inte Norén da, ho ho ho ho hockeyfrilla
så drömde jag att jag o Håkan helstöld bodde i ett väldigt snett hus på en bergstopp och det var bra. Ödlan i V, den snälla ödlan. Så drömde jag att hon den där bloggHanna egentligen var en man full of secrets och det var den största nyheten i Sveriges historia.

Jag går i kulturparaden om jag piggnar till, visserligen hatar jag kultur men vafan. Får alltid dirr i tassarna på första majong, min familj har bara alltid någonsin knegat på sågverk, flottningen, i sjukvården, på fabrik osv. Jag är den dekadenta som leker kulturarbetare och låtsas vara politiskt medveten och fejkar mig fram som en riktig bamse köttbit medans jag kör mitt arbetarursprung som alibi för att verka trovärdig.
Vackert.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.