lördag 26 april 2008

Dysmogogoförbi

Stockholm, högalidsgatan rätt nära han frasse i parken den 25 april 2008 klockan 22.54
- kolla in värsta fula bruden
Stockholm, rätt nära han frasse i parken den 26 april 2008 klockan 08.24
Folk ba spyr:
- bluääglubbbluähh - där låg en kille
"Kritad kontur av en jävla kötthög"
- Han hade ont asså. Nu har han inte ont mer. Han tog en liten stumble off the trottoarkant är jag rädd.

Skrotum
Sug på det
Skroootum
Det är vasst det är kniv det är love, alla jag känner är 350 år.
Det är inte snyggt att göra en kalender där man tar sig själv bakifrån och sitter och bajsar i skogen, det är inte kjempe allright.
- Kan inte du typ ställa dig på alla fyra och typ wiggla fram och tillbaka. Ja, jaaa, jaaaaaa! Ah jaa, über allez. Det är elektriskt, det är ett naturligt höjdepunkt.

Fruit of the loom. Frukt av mitt sköte – sug på det.
Delfinsex-
Vi är alla frukter av ett dåligt knull, nu måste jag spy. Lalla runt, ställa mig naken på alla fyra och vagga fram och tillbaka, göra kalender. Ta mig nu bort, med finsk brytning.
Vaddå språk och makt? Gå på NK? och minnas sin barndom och göra kvinnor gravida så man kan dra på skansen och plåga älg med en stor såndära delfinsex ballong – ah ja jaaaaa work it work it. Försöka ha ett goth samvete samtidigt. Spela Hamlet för att göra en bättre värld - yeah aahh work it work it.

Nästa som rör mig my ass! Nästa som säger något taskigt får hela sagan om ringen trilogin upp i arslet – hostar: Gollum lollum. Jag ska flyta runt som en fet helium Ofelia och skrika lock i öronen på alla vintage teaterbrudar:
- Du är vintage – du är utnött!

Hävdar att sothöns är de slaskiga stockholmsfåglarnas mentalpatienter, fan vad dom lallar runt helt planlöst – dengefeber. Var är skärgårdsdoktorn? Var är mitt hus på Fårö? Folk vill inte ha mig, jag fryser, hvorfor skal jeg slås ihjäl osv. Och vet du vad: nu använder jag också kill it BANG för att det fungerar, det kallas självtröst.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.