torsdag 10 april 2008

Bild + text

Okej.
Dagens Buffy: Fortune favours the brave.
Folk ba: vinkar, ler, säger hej då och så hatar dom varandra. Fast nuförtiden hatar folk en redan när dom shakar ens hand.
Piska grädden - ptssj ptssj. Jag sitter på trikken och låtsas sms:a nu. Äpplet smakar hasch. Om man stryper en smurf: blir han då en slightly different shade of blue?
Eller lila?
Jag ska sluta med bilder. Jag ska sluta med allt faktiskt. Känn mig som den som inte gör ett skit.
Vi får se hur det går helt enkelt när jag bränner staten och kapitalet, min mobil och min dator, försvinner ut i skogen och gör hemlig politisk konst.

KOM OCH SE MIN FÖRESTÄLLNING FÖRRESTEN!
JAG SPELAR IKVÄLL FRAM TILL SÖNDAG OCH JAG MÅR ILLA SOM FAN (rädd för IdaLou och andra hatiska människor som typ Schulman bröderna = ond överklass), DET BLIR SKOJIGT!

She´s ass sweet ass duplo, honey.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.