onsdag 26 mars 2008

Sprudlande apati

Om man inte har något att säga… så kan man lika gärna hålla käften tycker jag.
Om du inte tycker om dig själv (slå dig själv hårt i ansiktet) vem fan ska annars göra det?
Doktor jävel?
Filmen är psykologjävel möter cumshot möter väggen möter sprudlande apati = det jag gjort idag när jag inte kunde fokusera på att jobba.



Biter ihop käkarna hela tiden och det ger ju huvudvärk som leder till existentiella frågeställningar, helt onödiga. Saker man borde ha kan dra åt helvete. Somliga måste stå och hamra lealöst i väggen med sin dammsugare.nu.
Jag gillar bloggen, den är fin. Jag kan låtsas att jag har ett liv med hjälp av plastdjur och photoshop och en massa poseringar i fördelaktiga positioner, går lite emot mina rädda världen ambitioner men folk som låtsas vara icke självcentrerade med rädda världen ambitioner klagar ju ändå bara över sina spruckna drömmar och depressioner så jag tror att det är kört ändå. Om jag citerar en klok man: vad gör saker bättre?
Såg arbetardokumentären…

Köpte gubbrock skivan idag också... oho satsar det sista på mirakel.

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.