torsdag 17 januari 2008

Patrick och Bateman



Men jag är ju i skogen, nu även med Al Bore problems. Message from the dark side it is. Om någon har undrat så går allt långsamt här.
Man vill ju tro på allt gott och ostmackor och kaffe, mammor och isiga kinder, pulka, oboy och kärlek men det är mer Patrick Bateman.
Till dockan på trehjulingen med kanelbullekinder: LUTA ANSIKTET MOT KNIVARNA SJÄLV DIN JÄVEL!
Ibland känner jag mig som Norman Bates – som att ingen kan höra det som jag hör i mina öron – Huey Lewis & the news?

Toaklotter: (alltid bättre än Loesje jävel)
Vem du än är – jag älskar dig
Vill du ha kuk?

Jag är mardröm
Jag är baserad på en sann historia
Jag är trött
Öga av häst
Ögat av horan
Dom kallar mig ödlan
Fötter av flamma
Händer av stomp
Den som är mest i form vinner
Älska grisen
Markoolio skall dricka hans blod

”han var kåtare och räddare än han varit sedan de träffades”
Jag är med dum

Det ordnar sig det reder sig det reder ut sig
Bekänner sina synder reder upp mitt gamla liv slänger ut gamla spöken.
Jag knivhögg vilt omkring mig som Christer Petterson, nu har jag Gud – vad kan hota mig nu? Jag har blivit förlåten, dom sände oss på läger, dom tvingade oss att dansa och sjunga. Vi ska inte leva kunskap, vi ska leva tro.

Andreas och Carola med ballongdekolletage i duett!! Varför?
Det skakar i väggarna av vinden typ det går inte en visa på vindens ängar utan jag är rädd för spöken.
Man klarar mer än man tror? Man har sparris i bloody Mary? Jag vaknade och trodde jag hade fått en hjärnblödning, såg lite konstig ut i ansiktet, kunde inte röra ansiktet osv… Så jag vill tacka alla mina vänner, mina släktingar, mina barn för man är inte alltid så trevlig, man får cancer aids aids leverbråck skrubbsår och inser livets mening? Dö nu. Att man verkligen uppskattar varandra. Hela kontaktnätverket med alla samt en wunderbar arbetsgivare. En eloge till alla inom den svenska sjukvården liksom... *host* gollum gollum... lollum lollum

Hon ska heta Wednesday, Thursday, Tuesday, Monday. Ett trettital människor skadades. Hon har bättre smak. Vi drömmer om ett liv ihop på vidder utan slut. Dom var gamla dom skulle dö.
När någon berättar om en transexuell anhörig tänker man bara på den transexuella, typ min man är nu lesbisk transa… så tänker man inte på henne.
Man måste alltid jämföra. Man drar till skogen. Man har inte alltid någon annan.
Folk behöver Yoda och karlavagnen.

Sitta och vagga med cigg och kaffe och kaninmask och vargtröja
Svisch svisch det här gick så fort så ni hann inte med, jag upprepar i slow motion – typ såna grejer.

Fan förlåt mig Anna Lotta Larsson, det är oförlåtligt. Men du är ju iochförsig en framgångsrik kändis så en enkel människas ärliga men grymma reaktion är ju relativt obetydlig. Jag är obetydlig.

(med svarta tänder)
Dumma flickor!
Varför var de tvungna att gå i skogen?
Björnfrossa
Allting har ett slut

Känslan av att folk vill att man ska gå när man kommer o hälsar på:
Olusten är ömsesidig
Folk som tycker att samtalet känns konstlat och obehagligt, att saker ligger och hänger i luften på ett obehagligt sätt:

Obehaget är ömmsesidigt

De här tiden är inte en plågsam tid i väntan på något annat, större och bättre
Ingen behöver vargtimmen liksom

Man behöver inte ins(i)ekter
Sluta dröm obehagliga drömmar helt enkelt
Jon blund - obehaget är ömsesidigt.

Man känner sig ju rätt ofta som Frodo
Post domedags berget
Typ jag kan inte göra den här skiten i “le shire”
Skicka mig till eternal bliss i de grå hamnarna med valsång och skit.
Padda in mig i mjuk madrass och studsa runt mig som en bumbiboll i ett rum av madrasserade väggar
Amen

Det är snöstorm, snön snurrar liksom i tornado klumpar. Och där står Sara söta lilla underbara Sara lalalalala Sara och jag har knivar i vaderna..
Jag har lika pissig hållning som Uffe Larsson.

För att överleva januari:
Lubumba
Fables
X-men “serien, gärna av Joss Whedon”
Firefly
Little Brittain
Battlestar Galactica
Star trek wrath of khan
Buffy season one
Angel season five
Farscape
Babylon 5
The mighty boosh
Hawk the slayer
Twin peaks - oh en gång till

HEJ JAG HETER PETTER!
20 minuter med sol i Växjö sammanlagt hela december
Antikrundan is the shit
Bingokärring

Jag kan sammanfatta såhär:
Tiden är kort
Var lycklig
Och dra dit pepparn växer

Och

Yo no soy marinero
Soy capitan
Soy capitan
Soy capitan

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.