fredag 2 november 2007

Älska


Jag trodde jag var kär men jag ångrar mig, hade en period av att inte äta eller sova men det gick över efter en månad. Jag känner ett outgrundligt hat för hela mänskligheten, jag känner ett slags behov för att alla ska dö. Ja hej låt oss knapra lite torra hudliknande kex i Jesu namn, nej låt oss köra en runkbulle på den först och sen skölja ner med lite billigt vin typ tinto typ bensin
-Sluta äta du ser bra ut.

Det här var en gång ett fint land innan samerna kom och flummade till det. Folk ramlar runt aspackade två på eftermiddagen i folkdräkt!

Jag tror att jag har dagdrömt bort en tredjedel av mitt liv. Men vem har inte det? Finns det faktiskt någon som lever i verkligheten? Är det någon hemma? Finns det någon som lever på den här jävla bussen Osv.
Jesus talar just nu genom min kropp. Mitt blod är en bag in box och Maria Magdalena ligger rosenkindad och naken och väntar på oss backstage. Om det finns någon därute så har han gett upp och åkt hem för länge sen. Sanningen finns därute och han hatar oss och kommer aldrig tillbaka.

Vi sitter runt bordet och bryter bröd, pappa spyr helt oväntat över hela bortre kortsidan. Alla tystnar, alla vill hem, alla tror att dom just fick panikångest.

Du var mycket snyggare på Internet förresten.

Finns det någon som vakar över en och hur ser han i så fall ut och är han snygg? Jag pratar direkt till dig nu. Livet är slut och hav ingen förtröstan och ingen barmhärtighet och jag skämtade bara.

Kommer mamma att komma ihåg mig? När vi inte finns längre. Har döden ett minne eller har den dåligt minne?
Jag äter så mycket candy att mina teeth ramlar av.

Det här var en gång ett roligt land med roligt porslin.

Genom mig kan du leva. Jag lyssnar, jag ger bort tid. Har du klocka? Kan jag få den?

…Och när man lär känna en svensk så blir man sällan glad. Lite stiff utanpå och en aning kinky inuti.

Köttbullarna är för varma och när ska Sharialagarna träda i kraft?
Jag är varm. Ha inte så bråttom säger pappa och kastar i sig maten. Ungen är tjock, frågar: När ska vi äta? Blir det efterrätt? Ska vi äta frukost imorron? Vad ska vi äta då?
Sen kräks jag allt vad jag orkar horisontalt over matbordet.

Vilken årstid är du?
Jag gråter bara på film.

En del barn säger alltid:
Nu börjar det snart brinna, kommer vi att dö pappa?

Nej, dom har inte bäddat ännu, det gör dom vid halvtiden älskling.

Pappa, var är mamma?

Mamma är död

Varför det?

Därför att du är ful.

Kort paus

Jag tycker att gravida kvinnor är fula.

Kort paus

Om man nu inte får äta barn, varför är dom då gjorda av kött?

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.